Suport telefonic: 0725 922 552 / 0728 416 565

POLITICA DE RETUR

Returul produselor

Conform OUG 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, clientii pot returna produsele achizitionate in termen de 14 zile calendaristice.

Daca, din anumite motive, sunteti nemultumit de un produs, cumparat de pe site-ul www.ematix.ro, aveti posibilitatea returnarii acestuia in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii lui.

In cazul acesta, clientul are doua optiuni:

1. Rambursarea sumei platite (din care se scade contravaloarea transportului produsului) in cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii produsului de catre comerciant. Returnarea banilor se face doar in contul bancar indicat de catre client in formularul de retur. Nu se pot returna bani prin curier.

2. Inlocuirea produsului

Pentru ca tinem la satisfactia tuturor clientilor nostri, politica de retur se aplica atat persoanelor fizice cat si persoanelor juridice.

Recomandam ca returul sa se efectueze prin serviciul de curierat cu care a fost expediat initial produsul. In cazul returului prin curier, costurile de transport vor fi suportate de cumparator.

Produsul returnat trebuie in ambalajul original, impreuna cu documentele ce il insotesc (factura, certificat de garantie, declaratie de conformitate, ghid de utilizare, etc.)

Inlocuirea sau rambursarea banilor

1. Se completeaza formularul de retur sau se preda personal la depozitul eMATIX;

2. Dupa ce formularul de retur a fost trimis, produsul trebuie ambalat si trimis la adresa noastra folosind serviciile de curierat, preferabil  FAN Courier.  Te rugam sa NU trimiti coletele retur prin serviciile Postei Romane, intrucat returul ajunge la oficiul postal arondat, nu la adresa noastra.

• Produsul impreuna cu ambalajul producatorului trebuie sa se prezinte in forma in care a fost primit. De aceea iti recomandam ca in momentul predarii catre firma de transport, produsul impreuna cu ambalajul producatorului sa fie impachetate corespunzator,  pentru a nu se deteriora in timpul transportului;

• Returul produsului trebuie sa fie insotit de toate documentele primite la livrare (certificat de garantie, declaratie de conformitate, ghid de utilizare, etc.);

• Costul transportului inapoi la eMATIX  este suportat exclusiv de client. In cazul in care returul este trimis cu plata ramburs, eMATIX isi rezerva dreptul de a scadea costul aferent returului din suma ce urmeaza sa o restituie clientului. Exceptie o fac situatiile in care produsul primit de client difera prin marime/culoare/cod, de produsul comandat pe website. In acest caz, eMATIX se face raspunzator pentru greseala survenita si va suporta costul aferent returului.

3. Inscrie pe documentul de transport si colet adresa eMATIX completa si observatia: „RETUR”. Coletul trebuie sa aiba inscrise, pe langa expeditor, urmatoarele informatii:

Destinatar: Matix Power S.R.L.

Adresa: Str. Dimitriu Barlad nr.11, Barlad,

Telefon: 0235 41 65 65

Observatii: RETUR

Dupa primirea si procesarea returului vei fi contactat de unul din reprezentantii nostri pentru a stabili detaliile inlocuirii produsului sau metoda de rambursare a banilor.

Banii se pot rambursa prin:

• Virament bancar (in contul clientului)

• Rambursarea inapoi pe cardul bancar cu care s-a efectuat plata

Exceptii si note:

Nu se pot returna produse aflate intr-una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

• Produse personalizate la cerere.

• Produsele aduse pe comanda, cu grad ridicat de risc, precum echipamentele electroizolante, lucru la inaltime, etc.

• Produse returnate incomplet (fara ambalajul producatorului sau documentele aferente);

• Produse deteriorate ca urmare a ambalarii necorespunzatoare la retur (expuse la deteriorare pe durata transportului);

• Produse care prezinta urme de purtare sau sunt deteriorate;

• Aparatele care au fost instalate, montate sau folosite;

• Articole de bricolaj care au fost folosite;

• Alte produse care prezinta urme de uzura sau consum.

In cazul in care produsul este returnat si prezinta urme de deteriorare, uzura, zgarieturi, socuri, accesorii sau documente lipsa, ne rezervam dreptul de a accepta produsul si a opri o suma corespunzatoare, suma ce va fi comunicata ca urmare a evaluarii prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza orice retur care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil);
  • Produs nefunctional/deteriorat. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma unei notificari scrise;
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator;
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Prestatorul poate refuza colaborarea cu anumiti consumatori care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

Cos

MAREA LOTERIE MILWAUKEE® - VEZI MAI MULTE DETALII

Magazin
0 items Cos
Cont